2013. március 24., vasárnap

35.fejezet: Thinking


Sziasztok! :)
Ahogy ígértem, itt a rész! :))
A következő részben kidülnek dolgok ;))
Csütörtökön tudom legközelebb hozni a részt!
Köszönöm a 13 feliratkozót, és a több mint 6000 oldalmegjelenítést! *-* És köszönöm az előző részhez a 3 kommentet! *-* Sosem gondoltam volna, hogy ilyen sikere lesz a blognak, #lovemyreaders <3
Na, de nem szaporítom a szót, szaporítsátok ti kommentárban :D
Jó olvasást! :))
xoxo<3

35.fejezet: Thinking


Életemben nem izgultam még annyira, mint amikor elmondtam Louis-nak, hogy érkezel… legközelebb akkor fogok így izgulni, amikor tényleg megérkezel…

-Lena szemszöge-

Harry mindent elmesélt mi történt eddig a turnén, és voltak részek, amiknél már folyt a könnyem a nevetéstől.
~És mostmár tudod, hogy fiú vagy lány?-kérdezte
~Nem mentem el megnézetni.-ráztam a fejem. ~Ha úgy adódik, akkor majd Louis-val elmegyek.
~Nagyon izgulsz, ugye?
~El sem tudod hinni, mennyire.
~Minden rendben lesz.-simított végig karomon Harry egy bíztató mosoly kíséretében.
~Na, de gondolkozzunk a neveken.-vetettem fel a témát.
~Ha lány lesz Darcy lesz, és ugyanúgy fogják hívni a lányainkat.-mosolygott Harry
~Hmm, szép név a Darcy..-gondolkozok el. ~Nekem tetszik a Hope is.
~Egyetértek.-dörzsöli az állát. ~És ha fiú?
~Tetszik a Tom…
~Túl hivatalos
~Dan?
~A-a
~Mitch?
~Nem elég kifinomult..
Néha elgondolkozom Harry honnan tud ilyen szavakat csak úgy random mondani…
~Aaron?!-szinte egyszerre mondjuk ki a nevet, majd felnevetünk.
~Szerintem ez Louis-nak is tetszene.-mondja Harry.

Harry-vel szinte be sem állt a szánk. Már hiányoztak ezek a napok…

~És hogy állsz a rosszullétekkel?-kérdezte mikor már vacsora után mosogattunk.
~Már nem igazán vannak, de még csak ezután jön a neheze.-sóhajtok.
~Félsz a szüléstől?
~Nagyon.
Ezután Harry nem szólt semmit, csak megölelt, majd kezdetét vette egy hatalmas vizicsata.

Este természetesen együtt aludtunk el, legjobb barátok módjára…


Egy ölelésnek hatalmas értéke van. Segít abban, hogy szavak nélkül tudasd a másikkal mit érzel iránta. Ha rossz napod van, ha ideges vagy, egy ölelés segít megnyugodni. Érezteti, hogy biztonságban vagy. Egy ölelés segít kibékülni, segít jobban, sokkal jobban szeretni. Egy ölelés lehet fájdalmas, boldog, lehet tiltott, vagy éppen titkos. De felesleges soha.

2 körül Harry hazaindult. Megígérte, hogy még mielőtt folytatják a turnét, az utolsó nap az összes fiú itt lesz.
10 perces búcsúzkodás után Harry hazaindult Holmes Chapel-be, nekem pedig maradt 3 órám Louis érkezéséig…

Csak kattogott az agyam, hogy hogyan is mondja el Louis-nak… egyszerűen sehogyse tudtam elkezdeni…
Bénábbnál bénább ötletek jöttek elő a fejemből, és már azon gondolkoztam, hogy hogy jutnak eszembe ekkor idiótaságok…

Végül, hogy kitisztítsam a fejemet elment zuhanyozni, és hajat mosni. Már nagyon hiányzik a friss levegő, de nem mehet még ki. Nekem kell elmondanom Louis-nak, nem mástól kell megtudnia…
Sokat gondolkoztam mit vegyek fel, mert ha valami sima pólót veszek, rögtön kiszúrja, de ha valami bővet, akkor nem… Nehéz döntés.
Végül felvettem egy olyan ruhát, amiben látszik a hasam… így talán egyszerűbb lesz… remélem.
Észre se vettem, hogy hogy elment az idő, és már csak a csengőt hallottam meg, amire rúgott egyet a baba. Érezné, hogy Louis az?!
Lesiettem, és végre megpillanthattam Louis gyönyörű kék szemeit…

11 megjegyzés:

  1. Szia!

    Nagyon aranyos rész lett. Tetszik, hogy Harryt nem tipikus rossz fiúnak állítod be hanem egy érző fiatalembernek akinek nyugodtan elmondhatsz bármit és olyannak aki minden problémàt segít megoldani.
    Szerintem nem volt jó ötlet, hogy Lena eddig nem mondta el Louisnak de remélem semmi gubanc nem lesz.
    Várom a folytatàst!

    Üdv, Jordi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szia:)
      Köszönöm :) Egyébként Harry-t én a rosszfiús beállítottsága ellenére egy ilyesmi fiúnak képzelem :))
      köszönöm, hogy elmondtad a véleményed :)) Olvasd a történetem, és megtudod ;D

      puszi xx

      Törlés
  2. Jujj, nagyon jóó lett. Tényleg kicsit fura hogy Lena ennyit várt a bejelentéssel, de a te agyad szüleménye :D ;) Nem bírok csütörtökig várni. Akkor már minden kiderül ugye? Remélem nem lesz semmi baj :)) <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm *-*
      fura egy agyam van :DD
      Annyit elárulok, hogy azért még nem minden derül ki, de sok minden ;)
      <3

      Törlés
  3. Helloka!
    Bocsánat, hogy csak most írok, de látogatóink voltak és nem nagyon tudtam elszabadulni :)
    Szóóval .. Nagyon édes rész lett, és hogy a baba már rúg is, nagyon cuki.. :)
    Csak egy kérdésem van! Pontosan hány hónapja is terhes?
    Már nagyon várom a következő részt.
    Pusz Pusz :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szia:))
      köszönöm :$ :))
      több mint 2 hónapos, majdnem 3 :)
      puszi <3

      Törlés
  4. Szia!
    Nagyon édes volt, alig várom, hogy kiderüljön, hogy fogadja az apuka a hírt:)))
    Remélem minden oké lesz. Hozd minél előbb légysziiii...

    puszi gigi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szia:)
      Köszönöm :))
      Igyekszem vele :))
      puszi xx

      Törlés
  5. szia:)) Az eddigi legjobb blog ez, amit idáig olvastam. Remélem nagyon-nagyon sok rész lesz még.. Amúgy minden fejezet elején van pár mondat dőlt betűvel írva, ami nem ahhoz füződik. Majd lesz egy olyan rész amikor előlről teljesen addig a fejezetik elkell olvasni az összes fejezet elején lévő rövidke szöveget és így kijön egy rész? Vagy mi? Mikor jön a következő rész??? Már nagyon várom.. Minden nap nézem, de nem tettél fel újat, így most már írtam...:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szia:)
      Uramisten de aranyos vagy, köszööm *-*
      Lesz még szerepük a szövegeknek, még nem tudom pontosan mi, de lesz!:D Mondjuk most adtál egy jó ötletet :D
      4 fele felteszem az új részt, és ne csak azért írj, mert nem hozom ;)
      puszi xx

      Törlés
  6. Nem ezért írtam, eleve akartam, de ha már írtam ezt megkérdeztem:)

    VálaszTörlés