2013. március 20., szerda

34.fejezet: Reactions


Sziasztok! :)
Ééés az új fejezet! :))
Hosszúra sikeredett, egyrészt mert a legutóbbiak nem annyira voltak hosszúak, ásrészt elragadott az írás :D
Nagyon köszönöm az előző fejezethez a 3 kommentet, a 12 feliratkozót és az 5700 oldalmegjelenítést! *-*
lovemyreaders <3
Na, nem beszélek annyit :D
Jó olvasást! :))
xoxo<3


34.fejezet: Reactions


Amint megpillantottalak tudtam, különleges vagy...akárcsak az apukád.... 

Szó szerint leesett az állam mire elolvastam a cikket. Ez a lány hihetetlenül fogalmaz!
Az első dolgom az volt, hogy tárcsáztam Jenny-t..

~Szia Lena, hogy vagy?-szólt bele kedvesen
~Szia Jenny, jól vagyok, köszi, lehet egy kérésem?
~Na had halljam.-kuncogott
~Ugye neked elég sok kapcsolatod van…
~Igen…?
~Kéne egy lány száma, a Sugarscape-nél dolgozik.
~Hogy hívják?
~Samantha Carter
~Oké, de minek kell?
~Nézd meg a Sugarscape honlapját és megtudod.
~Oké, hamarosan megszerzem a számot.
~Imádlak, köszönöm!
~Bármikor, tudod. Na puszi
~Szia.



Azt hiszem, meg kell köszönnöm neki ezt az egészet…

-Louis szemszöge-

~Hé Boobear.-ült le mellé Harry a szállodai szobánkban. Hát ki más hívna így?! ~Olvastál mostanában Sugarscape-et?
~Nem, miért?-érdeklődtem
~Hát akkor olvass.-ezzel a kezembe nyomta a telefonját. Rá pillantottam, és Lena-t és magamat pillantottam meg.
Elgondolkoztam, majd rájöttem, hogy biztos ez az az interjú, amiről Lena beszélt.
Harry elment zuhanyozni, én pedig elkezdtem olvasni…


Szerelem volt neki első látásra?! Várjunk csak… aznap, mikor megismertem kiborult, sírt… ráadásul pont erről a témáról kérdezett… miattam borult volna ki?!
Emlékszem mennyit beszéltek Harry-vel, és ez mostanában sincs másképp.
Nehezen viseli a turnét, ahogyan én is. Tudom, hogy ez egy fantasztikus dolog, és hatalmas lehetőség, és így is élem át, de Lena hiánya… nem gondoltam volna, hogy ez lesz, hogy ennyire tud majd valaha is hiányozni valaki… Igen, minden nap, minden órában és minden percben.
Igen, én is olvastam utálkozó üzeneteket, de szinte soha nem mutatta mennyire fáj neki, de legbelül éreztem… hiszen kinek ne fájna ez?! Ráadásul Lena tényleg nagyon érzékeny tud lenni…



Legalább 5x olvastam át a cikket, és minél többet olvastam, annál jobban hiányzott Lena…

Azt hiszem, ha valamit megtanultam ebben az évben, az az, hogy az lehetsz, aki szeretnél. De amikor jön a szerelem - úgy értem, az igazi szerelem - a legjobb dolog az, ha magadat adod!


-Másfél hónappal később-

~Oké, akkor te mész először Lena-hoz egy napra, és utána megyek én.-mondtam Harry-nek már a repülőtéren.
2 hónapja nem láttam Lena-t, és most végre van egy hét szabadságunk.
Előtte volt 2 nap szabadságunk, de nem tudtam elmenni Lena-hoz, mert Phoebe-nek és Daisy-nek is kivették a mandulájukat, és nagyon szerették volna ha ott vagyok velük. Lena meg is értette, de már nagyon nehéz volt mindkettőnknek. Harry el tudott menni, és biztosított arról, hogy Lena jólvan. Hát ez akkor is kevés volt. Na, de holnap kora este már újra láthatom.
~Rendben te kis hős szerelmes BooBear.-vigyorog Harry, majd felszállunk a gépre…


-Harry szemszöge-

1 hónapja jártam Lena-nal utoljára, már akkor kezdett növekedni a hasa, de mostanra már biztos nagyobb egy kicsit. Szerintem nagyon édes kismama, és én mondom, szebb is lett, már ha ez lehetséges…

~Nyitom.-hallom meg Lena hangját, és a következő pillanatban már a nyakamban van.
~Szia Lena.-kuncogok, miközben ölelem. ~Na hadd nézzelek.-tolom el egy picit magamtól.
Nem tévedtem, Lena hasa nőtt, de ki is volt virulva.
~Nagyon jól nézel ki.-dícsértem meg mosolyogva.
~Köszönöm, na de ne ácsorogj, gyere be.-int, mire bementünk, és kezdetét vette a legjobb barátok napja...


8 megjegyzés:

  1. Imáádom, hamar a kövit ;) <3 Mikor tudja már meg végre Louis hogy rehs a Lena? xdd :DD MIkor jön az új rész?!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm *-*
      hát nem akarok semmit se elsietni, de hamarosan ;)
      szerintem vasárnap vagy hétfőn ;)
      xx

      Törlés
    2. óóó de az túúl messze van :DD ;)*-*

      Törlés
  2. Szia!
    Elsőnek nagyoon sajnálom hogy csak most tudtam írni,de sajnos tegnap túl korán kellett a gépet kinyomnom!
    Másodszor pedig,bár szerintem neked ez nem újdonság; Ez a rész is szuper jó lett! De komolyan! Nagyon bejött hogy 3 szemszögből is íródott ez a rész, és hogy ilyen hosszú lett.. Iszonyatosan várom már a következő részt!
    Ha lehet minél hamarabb!
    Puszi xx

    VálaszTörlés
  3. Szia!

    Először is megszeretnélel dicsérni mert nagyon tehetségesen írsz.
    Másodszor ez a rész is akár a többi nahyon jó lett. Kíváncsian várom a folytatást!
    Amint tudod hozd az új részt.

    Üdv, Jordi

    VálaszTörlés
  4. sziasztok! :)
    Köszönöm lányok, nagyon édesek vagytok! :))
    Komolyan sokat jelent nekem, hogy írtok, és értékelitek a munkámat :))
    Igyekszem a résszel!
    puszi xx

    VálaszTörlés
  5. Szia :) Nagyon jól írsz!!! Mikor teszed a következő részt? 1 hete tetted fel az előzőt....

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szia:)
      Köszönöm, és vasárnap tettem fel részt:) Egyébként holnap hozom ;)
      xx

      Törlés