2013. március 16., szombat

33.fejezet: The article


Sziasztok! :)
Ahpgy ígértem itt az új rész! :)
Szóval, ez egy külön rész, majd meglátjátok miért :)
Remélem elnyeri a tetszéseteket! :)
A következő rész szerdán, vagy csütörtökön fog érkezni! :))
Köszönöm a 10 feliratkozót, és az 5300 oldalmegjelenítést!! *-*
Love my readers <333
A másik blogomban írtam egy kis személyeset, és kíváncsi vagyok a véleményetekre :)
Na, de jó olvasást, és ne felejtsetek véleményt írni! :) *-*
xoxo<3


33.fejezet: The article


3 hónap. Mennyi minden történhet 3 hónap alatt. Gondoljunk csak bele.
Na, de miért is feszengetem ezt a három hónapot? Igazán egyszerű. Körülbelül három hónapja minden cikk az új álompárról szólt. És hogy ki ez az álompár? Hát természetesen nem más, mint Louna, vagyis Lena Jones (19) és Louis Tomlinson (21)
A pár létrejötte nagy port kavart, hiszen mindenki úgy tudta, hogy Louis még Eleanor Calder-el (20) jár. Persze találgatások jöttek, miszerint a párt egyre kevesebbszer látni együtt, de semmit nem lehetett biztosra venni. Ám Louis egy interjú alkalmával hamarosan bejelentette, hogy szakítottak. Sok információ nincs a szakításról, de egy biztos: Barátságban váltak el.
Persze ezután Louis és Lena egyre többet mutatkoztak a nyilvánosság előtt, és egy pár hétre rá, már egyáltalán nem volt titok a szerelmük.
Na, de ugorjunk csak vissza…


Lena Jones nevét egyre többen kezdték megismerni a modellvilágban, hiszen elég felkapott lett az alig 19 éves lány. Munkájának köszönheti a találkozást a One Direction-el, hiszen közös fotózásra kérték fel őket, méghozzá a Vouge magazin.

~A fotózás előtt 1-2 héttel találkoztam először velük.-nyilatkozta Lena, majd mikor Louis-ról kérdeztem, a következőképp válaszolt:
~Számomra ez szerelem volt első látásra. Annyira megfogott a kisugárzása, a személyisége, és a kék szemei…
Azt persze nem tudjuk, hogy Louis miként érzett akkor a lány iránt, de biztos vagyok benne, hogy hasonló jókat, hiszen csak rájuk kell nézni.


Beszélgetésünk során szó esett arról is, hogy milyen kapcsolatot ápol a fiúkkal. Állítása szerint jó barátok lettek, aminek örül, ám egyiküket kifejezetten megkedvelte..

~Egyértelműen Harry-vel a legszorosabb a kapcsolatom. Legjobb barátra találtam benne. Bármit elmondhatunk egymásnak, és mindig itt vagyunk a másiknak.

Megkérdeztem azt is, hogy hogy alakult ki ez a barátság köztük…
~Azt hiszem Harry-vel már az első pillanatban egymásra hangolódtunk. Nagyon sokat beszélgettünk, aminek meg is lett az eredménye.
Mesélte hatalmas mosollyal az arcán Lena.


A One Direction nemrég indult új albumuk világkörüli turnéjára. Igen, pár hete elkezdték a Take Me Home turnét. (Mintha valaki nem tudta volna…)
Amikor ehhez a részhez értünk az interjúban, Lena száját egy apró, alig észre vehető sóhaj hagyta el. Azt hiszem itt sok mindent átértékeltem, és javaslom az olvasóknak is. Hiszen gondoljunk bele… 250 (!) nap a szerelmed nélkül… anélkül az ember nélkül, akit mindennél jobban szeretsz… borzalmasan hosszú idő…
Egy alapvető kérdést azonban mégis feltettem neki, méghozzá azt, hogy hogyan is bírja…

~Nehezen, nagyon is, de emellett hihetetlen büszke vagyok mind az öt fiúra.
(…)
~Hiányzik minden nap, minden órában és minden percben, de mindennap beszélünk, és ez megnyugtat, ad egyfajta belső melegséget, hogy hallhatom a hangját. Meg persze a többi fiúét.
(…)
~Harry-vel is mindennap beszélünk, és szinte mindig ő a gyorsabb, így azzal szokott vége lenni a beszélgetéseinknek, hogy Louis rászól, hogy nem beszéljen annyit.
Itt már nevetett.

Bevallom, elérzékenyültem ennél a résznél, ugyanis miközben mesélt, teljesen bele tudtam élni magamat a helyzetbe, és tényleg hihetetlenül nehéz lehet most neki.

Amikor arról kérdeztem, hogy szokott-e utáló üzeneteket kapni, éreztem, hogy egy fájdalmas pontra tapintottam…
~Igazából az elején sokszor nézegettem őket, és be kell valljam, nagyon rosszul estek. Nem tudom mit ártottam nekik, hogy ezeket mondják. Azonban mindig akadtak kedves emberek, akik megvédtek, és ez hihetetlenül jól esett, bár azzal is tisztában vagyok, hogy utálkozók mindig lesznek.

Irigylésre méltó a felfogása. És van egy olyan érzésem, hogy Louis-ért képes megbirkózni az ilyen helyzetekkel, hiszen csak rá kell nézni és látjuk milyen törékeny lány.


Lena modell karriere szárnyal, egy hét alatt akár 5 fotózást is letud.
Eleve egy szimpatikus egyéniség volt, de miután megcsináltam vele az interjút még inkább belopta magát a szívembe. Egy nagyon kedves, közvetlen, vicces és őszinte lányt „ismertem” meg.
Ráadásul igen jó ízlése van a divathoz, bár egy modelltől mit vártam?!


Samantha Carter, Sugarscape

6 megjegyzés:

  1. Szioka! :)
    Ez a rész igazán különleges lett, nagyon jól mondtad:)
    Örülök hogy ilyen hosszú lett, és hogy az interjúról lett,mert arra igazán kíváncsi lettem :)
    Már nagyon várom a következő fejezetedet és igazán sajnálom hogy hamarabb nem tudod hozni ! :S
    Puszi xx :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szia:)
      Igen, direkt nem akartam az előző fejezetben soka említeni az interjúból, hogy ezt a fejezetet megírhassam :)
      Igyekszem hozni ha tudom hamarrabb :s
      puszi xx

      Törlés
  2. Szia :)
    Ez a fejezet nagyon szép lett.Benne vannak az érzései és ami a legfontosabb az újságiró nem rakott bele olyan szót vagy mondatot ami esetleg ártott volna mint használ.Nagyon jó lett ! Köviit :3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szia:)
      Nagyon szépen köszönöm, és örülök, hogy tetszett :))
      Igyekszem a kövivel ;)
      xx

      Törlés
  3. Szia!

    Most találtam meg az oldaladat és egy nap alatt elolvastam a történetet. Nagyon tetszett, egyszerűen nem bírtam abba hagyni az olvasást:)))
    Csak egy kérdésem volna: Nem lehet hogy a gyerek Mario-tól van?
    Nagyon várom a folytatást remélem még a héten felteszed!
    Puszi gigi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szia:)
      Juj, köszönöm :))
      A kérdésed jogos, de nem lehet, hiszen volt orvosnál is:)
      csütörtökön igyekszem feltenni :))
      puszi:)

      Törlés