2012. december 29., szombat

17.fejezet: First news


Sziasztok! :)
Meghoztam a 2012-es év utolsó részét! :)
Sajnálom, hogy holnap nem tudok hozni részt, de barátnőmhöz utazom, ahol elő szilveszterezünk, aztán ott töltöm a szilvesztert, és csak 1-én jövök haza, szóval vagy akkor vagy 2.-án lesz is rész! :)
Boldog újévet, és jó olvasást! :))
xoxo <3


17.fejezet: First news


Már nincs sok hátra, és végre mind megláthatunk téged…

Lena kelletlenül mászott ki Louis öleléséből, és rohant fel az emeletre a telefonjáért.

~Igen?
~Lena baby!
~Jenny, szia! De rég hallottam felőled..
~Pont ezt akartam mondani..
~Miújság?
~Csak gondoltam szólok, hogy hétfőn kezdődik a fotózásod a One Direction-nel, hogy holnap lesz egy fotózásod, és hogy van egy cikk rólad a neten…
~Tudom, jó, hogy időben szólsz, és mi?!
~Csak nézd, tele van a net.
~Hát jó, akkor mindjárt megnézem.
~Jó, de ne kapj szívrohamot, és majd hívj!
~Oké, oké. Puszillak.
~Én is, szia!


Lena csak állt, és azon gondolkozott, hogy milyen cikkről beszélt Jenny?!
Gondolataiból Louis hozta vissza avval, hogy feljött a szobába.

~Minden rendben?-aggódott Louis
~Milyen nap van?
~Csütörtök.
~Jó, hétfőn kezdjük a közös fotózást, holnap pedig lesz egy fotózásom.
~Azt hittem már van valami baj.-fújja ki a benntartott levegőt Louis, és megöleli Lena-t.
~Hát Jenny, a menedzserem hívott, és azt mondta tele van cikkekkel a net, amiben benne vagyok.-motyogja Lena
Louis értetlenül néz a lányra, mire Lena fogja a laptop-ját, és leül az ágyra, ahová Louis is követi.

Csak nem egy újabb álompár alakulóban?!

A One Direction-ból ismert Louis Tomlinson legutóbbi tudomásunk szerint Eleanor Calder-el volt együtt, ám tény, hogy az elmúlt hetekben nem igazán láthattuk őket együtt.
Viszont Louis-t már többször lekapták, a mostanában eléggé felkapott modell lány, Lena Jones oldalán.
Le sem tagadhatnák a köztük levő kémiát, és a tegnap készült képek után pedig azt sem tagadhatják le, hogy nincs köztük semmi, ugyanis kéz a kézben sétáltak.
Egyenlőre semmi biztosat nem tudunk mondani, hiszen az érintettekkel még nem beszélt senki, de ami tény, az tény.
Egy biztos: Elég jól néznek ki együtt. Vajon Louna az új álompár?


Mindketten csak ültek a gép előtt, és csak nézték. Mit tudtak volna tenni?

~Figyelj, ha neked ez még sok, akkor csak szólj, és megoldom.-simít végig Louis a lány arcán.
~Igazából csak a rajongóid miatt…nem akarom, hogy elveszíts akár csak egyet is.
~Miért veszítenék el?
~Mert most biztos azt hiszik, hogy egy rossz nőcsábász vagy.
~Tudják, hogy az Harry.
Lena felnevetett. Louis mindig képes volt mosolyt csalni az arcára...


Amikor valakit tényleg szeretsz, csak arra törekedsz, hogy neki jó legyen. Még ha te bele is halsz, akkor is csak arra tudsz gondolni, hogy végig csinálod, és a végén neki jó lesz. Hisz minden egyes könnycseppet azért ejtesz, hogy ő annyiszor képes legyen mosolyogni.

~Minden rendben lesz.-suttogta a Tomlinson fiú, mire Lena megborzongott.
~Énekelsz nekem?-csillogtak fel Lena szemei, mire Louis felnevetett.
Lerakták a laptop-ot, Louis az ölébe húzta Lena-t, majd halkan énekelni kezdett…

And girl, when you lookin’ like that.. I can’t hol back
Cause’ you’ve got this spell on me
I don’t know what to believe
Kiss you once know I can’t live
Cause’ everything you do is magic…


4 megjegyzés:

  1. Szia! Nagyon jóóó lett,és sajnálom hogy csak most tudtam elolvasni de nagyon sok dolgom volt :) Már nagyon várom a következő fejezetet.Boldog Új Évet Kívánok! Pusszancs :D

    VálaszTörlés
  2. szia:)
    köszi, és remélem jól érezted magad szilveszterkor! :)
    puszi :)

    VálaszTörlés
  3. szia!
    ma találtam rá a blogodra, és nagyon tetszik :) mikor hozod a következő részt? kíváncsi vagyok rá :)

    VálaszTörlés
  4. szia:)
    köszi:) már van fent egy rész:)

    VálaszTörlés