2013. február 19., kedd

novella :)


Sziasztok! :)
Nem, még nem rész, hanem egy novella :)
2 helyen is indultam evvel a novellával, és az egyiken harmadik, míg a másikon második helyezést értem el vele! :)) Nagyon büszke vagyok erre a novellámra, remélem nektek is tetszik :))
Jó olvasást! :)
xoxo<3


I Would Do Anything For You


Az életemben semmi különleges nem volt. 18 éves vagyok, nemrég érettségiztem. Az álmom, hogy táncos legyek. Elmentem egy meghallgatásra, ahol találkoztam egy fiúval. Azt mondta, hogy elintézi, hogy engem mindenképp beválogassanak, csak legyek vele. Megrémültem. Helyes fiú volt, és zöld szemei csak úgy csillogtak, én pedig beleegyeztem. „Összejöttünk”. Hogy miért van idézőjelben? Egyszerű. Ezt aligha nevezném kapcsolatnak. A középpontban a szeretkezés van, nincs mit szépíteni. Szerintem egyikünk sem szerelmes, de ő segít nekem valóra váltani az álmaimat, én pedig ott vagyok neki éjszakánként. Egyébként, mint ember, nagyon jó ember, kedves, vicces, aranyos, de nem vagyok belé szerelmes, és ez hiányzik.
Végül is bejuttatott egy helyre, ahol hírességek mögött táncolhatunk.
A héten mögöttük fogunk táncolni…nem említettem? Ez a fiú nem más, mint Harry Styles…

~Készen állsz?-kérdezte Harry reggeli közben
~Már nagyon várom.-mosolyogtam rá.
2 hete „vagyunk együtt”, és már elég jóban lettünk, de mindketten tisztában vagyunk az érzéseinkkel, és pontosan tudjuk, hogy ez nem szerelem, csak egy barátság.
Hamar megreggeliztünk, és indultunk is be a koncert helyszínére. Hatalmas volt az egész aréna.
~Később találkozunk.-adott egy csókot, és ment is a színpad felé, én pedig hátra a táncosokhoz.
A táncosok nem ítélik itt el egymást. Hogy miért? Mert itt mindenkinél volt egy kis protekció. Nem emlegeti senki, de mindenki tudja, még ha nem is a teljes igazságot…

Gyorsan átöltöztünk, és mentünk melegíteni.

Most biztosan azt hiszitek nem is vagyok boldog…hát meg kell mondjam, hogy de, mert táncolok, és ha táncolhatok boldog vagyok. Igen, lehet hogy nem a legtökéletesebb az életem, de lesz még jobb is…

Miután befejeztük a melegítést, a szervező ismertette a mai programot. Bemutatta a fiúkat is. Ezután még beszélt, és végig éreztem egy tekintetet magamon. Gondoltam Harry az, de amikor odafordultam meglepődve észleltem, hogy Liam az. Megszeppenve figyeltem gyönyörű barna szemeit, mire elmosolyodott, én pedig elpirultam. Tejóég, mivan velem?!

Táncoltunk.

Tánc közben könnyű kizárni a külvilágot, és csak arra összpontosítani, amit csinálsz. Abban a percben nem számít ki vagy, hogy hogy éled az életed, hogy mit csináltál… abban a percben az lehetsz, aki csak akarsz lenni, és ez által boldog leszel.
Azonban mikor befejezed visszacsöppensz a világodba, és újra érzékelsz mindent, többek közt, hogy egy csillogó barna szempár téged néz.

A próbának vége, és fáradtan nyúlok a vizes palackom után.

~Szia.-szólít meg valaki, mire felemel a fejemet, és a ma már többször látott barna szemekbe ütközök.
~Szia.-mosolygok rá.
~Nagyon jól táncolsz.-mosolygott félénken ~Egyébként Liam vagyok.
~Köszönöm, és tudom.-kuncogok. Tejóég, én nem szoktam kuncogni… ~Macy.
~Macy!-hallok meg egy hangot, és meglátom, hogy Harry közeledik felénk. ~Sziasztok.
~Szia.-köszönök halványan mosolyogva, mire Harry egy puszit nyom az arcomra.
~Öm, én megyek, örülök, hogy találkoztunk Macy.-int Liam, és ment is.
~Szia Liam.-köszönök halkan, de már valószínűleg nem halhatta.
~Nálam alszol este, ugye?-búgja Harry a fülembe, mire bólintok, és egy csók után az öltöző felé veszem az irányt.

Összezavarodtam.
Jön egy fiú, akit nem is ismerek, és egyetlen pillantásával képes megváltoztatni. Igen, megváltoztatni, ugyanis rám nem igazán jellemző, hogy elpirulok, vagy kuncogok. De ő, azokkal a barna szemeivel rabul ejtett. Miért gondolok ennyit rá? Miért akarok a közelében lenni? Nem, az nem lehet…én csak egyszer voltam szerelmes, de ez most más…ez erősebb érzés… ilyen nincs.

Az egész hetem ilyen volt. Reggel Harry-vel, aztán tánc, Liam-mel beszélgetés, és este ismét Harry. Ördögi körforgás.
Holnap van a koncert, épp vége lett a próbának, és a Liam-el való közös beszélgetőhelyünk felé igyekszem. Már szinte törzshelyünké vált ez a hely. Igazából semmi különleges nem volt benne, hátul az egyik öltöző, amit senki nem használt, de nekem sokat jelentett…és csak remélni tudtam, hogy Liam-nek is.
Mint máskor is, Liam már ott várt, azonban a kezében most volt egy gitár is. Rám mosolygott, én pedig becsukva magam mögött az ajtót, leültem szembe vele.

~Hoztam egy kis meglepetést.-mosolygott rám ~Énekelhetek neked?
Csak bőszen bólogattam, mire Liam elmosolyodott, és nekikezdett az első akkordoknak.
~Csak figyeld a szöveget…

Lately I found myself thinking been dreaming about you allot
And up in my head I'm you're boyfriend
But that's one thing you've already got.

Hihetetlen, hogy pont ezt énekli. Ez az egyik kedvenc számom… de, ez a dal.. várjunk csak…

Would he say he's in l.o.v.e
Well if it was me, then I would (I would)
Would he hold you when you're feeling low
Baby you should know that I would (I would)

Nem, ez lehetetlen… ilyen nincs…

Back in my head we where kissin' I thought things where going alright

Óóó drága Liam, ha te azt tudnád, hogy én hányszor gondoltam arra, hogy csókolózunk…

It feels like I'm constantly playing A game that I'm destined to loose
Cause I cant compete with your boyfriend He's got twenty seven tattoos.

Ha te azt tudnád, hogy kevesebb ideje ismerlek, mint Harry-t, máris szerelmes vagyok beléd…

Would he please you
Would he kiss you
Would he treat you like I would ( I would)
Would he touch you
 Would he need you
Would he love you like I would

Nem, Harry nem szerelmes belém, semmi sem olyan, mintha veled lennék…

Would he says that he's in L.o.v.e Well if it was me, then I would
Would he hold you when you're feeling low
Baby you should know that I would

Szóval te is azt érzed, mint én? De, ez nem lehet…

~Liam…-szólaltam meg elfojtott hangon könnyes szemekkel.
~Figyelj Macy..-kezdte, és lerakta az öléből a gitárt. ~Tudom, hogy Harry-vel jársz, de én nagyon megkedveltelek, és azt érzem, hogy te is kedvelsz. Nem szeretném ha ennek úgy lenne vége, hogy ezt nem mondom el. Csak tudd Macy, minden ami a dalban van igaz, és így is érzem. Azt szeretném, hogy tudd, én itt vagyok, és leszek neked.
~Liam… én.. ezt nem tehetem.-hajtom le a fejemet.
Hogy miért nem? Mert Harry-vel azt beszéltük meg, hogy titokban tartjuk, hogy miért is vagyunk együtt. Ha most elmondanám Liam-nek, hogy mit érzek rögtön kérdezősködne, hogy miért vagyok Harry-vel… az élet bonyolult.

Amikor beleszeretünk valakibe, az a benyomásunk támad, hogy az egész univerzum mellettünk áll és támogat: ezt láttam ma a naplementében. De ha valami rosszul sikerül, egy csapásra oda az egész! Oda minden: a kócsagok, a távoli zene és ajkának édes íze. Hogyan tűnhet el ilyen hirtelen a szépség, ami néhány perccel ezelőtt még megvolt?
  Az élet nagyon gyors: pillanatok alatt letaszíthat minket a mennyekből a pokol fenekére.

Pontosan…

~De Macy… -kezdte, de én megráztam a fejem, és sietősen elhagytam az öltözőt.
Tudom, gyávaság volt elfutni, de nem volt más választásom.
Csak futottam a hosszú folyosón, és a könnyeimmel küszködtem.
Még láttam Harry-t, de csak futottam tovább.
Egy számomra ismeretlen helyen álltam meg. Félhomály volt. Tökéletes. Leültem, és utat engedtem a könnyeimnek. Ott ültem egyedül, és csak sírtam. Nemrég még azt mondtam, hogy jó az életem, és nagyrészt boldog vagyok… most meg?! Egy csődtömegnek érzem magam…

Ki tudja mióta ülhettem ott egyedül, mikor lépteket hallottam meg mögülem. Odakaptam a fejem, és Harry-vel találtam szembe magam. Odaült mellém, és rám emelte csillogó zöld szemeit.
~Figyelj Macy, tudom, vagyis sejtem mit érzel Liam iránt…
~Nem Harry, nem szeretnék erről beszélni.
~Pedig muszáj lesz, ugyanis én már beszéltem Liam-el.
Hitetlenül rákaptam a tekintetem, ő pedig csak mosolygott.
~Mindent elmondtam neki, semmi baj.-simogatta a hajam ~De remélem még barátok lehetünk.
~Harry Styles te vagy a világ legeslegjobb barátja!-borultam nyakába, és könnyeim ismét utat törtek, ám immáron a boldogságtól.
~Valaki beszélni szeretne veled.-mondja, és hátra mutat.
Az ajtóban Liam áll.
Harry ad egy puszit a fejem tetejére, majd el is hagyja a termet.

~Szóval mostmár mindent tudsz.-töröm meg a csöndet
~Majdnem.-mondja ~Az érzéseidet még mindig nem tudom
~Elég annyi, hogy még életemben nem éreztem ilyen erős szerelmet senki iránt?-mosolygok rá, mire kifújja a levegőjét.
3 lépéssel átszeli a köztünk levőtávolságot, és boldogan a karjai közé vesz. Soha nem voltam még ilyen boldog…

1 megjegyzés:

  1. Szia!
    Hát .. ez egyszerűen jó volt. Amugy már várom a következő részt!! De vissza térve erre... xd Nagyon jó volt és megérdemelted a 2. helyezést :) Puszi.

    VálaszTörlés