2013. február 3., vasárnap

:)

Halihó emberkék! :))
Még nem résszel jövök, (szerdán jön szerintem, ha nem előbb!) hanem egy hírrel! :)
Indítottam egy másik blogot is! :) Nem, nem fogom ezt elhanyagolni, mert ez az első(!) számú blogom, de kipattant a fejemből egy történet, és gondoltam megosztom veletek :$
A másik pedig, hogy ott is leírtam, hogy én csináltam azt a fejlécet, és ha szeretnétek, csinálok bárkinek fejlécet, csak írjatok akár itt, akár ott :))
Remélem azt is legalább ennyien látogatjátok! :)
Erről jut eszembe, 2500 kattintáson túl a blog! Wohooo <3 Ezer köszönet:))
Szóval várom a véleményeket ide is, oda is :))
xoxo<3
http://dancerbecomealover.blogspot.hu/ :)

ui: nem tudom, hogy jött ez a kép, de szerintem nagyon jó :'D

2 megjegyzés:

  1. Szia!
    Az jó..már kérdezni akartam hogy nem-e csinálsz egy újat ! :) Bár örültem volna ha egy Twilight -et csinálsz,mert imádom azt :) Várom mindkettőnél a részt :)

    VálaszTörlés
  2. szia:)
    Én is imádom a twilight-ot, de nem tudtam volna sajnos szerintem sok mindent kihozni belőle://
    köszi:))

    VálaszTörlés