2013. április 27., szombat

40.fejezet: Again


Sziasztok! :)
Ezernyi bocsánat! :((
Kicsit sok minden összejött mostanában, és semennyi időm nem volt.
De nem akarok szabadkozni, remélem még kitartotok mellettem :))
Jó olvasást! :)
xoxo<3

40.fejezet: Again


Akár hiszed akár nem, minden szebb lett mikor megszülettél…

Már 2 hete itthon vannak a fiúk. Mindenki megtudta, hogy Louis apuka lesz, és meg is ünnepeltük. Már csak pár napig vannak itt, aztán folytatják a turnét. A hasam növekszik, de még nem vészes.
Jenny tegnap hívott, hogy már rég beszéltünk, és el kéne kezdenünk ötletelni az esküvőjére. Amint a fiúk elmennek, ismét tartunk egy csajos napot, csak mostmár ki mehetünk az utcára.

~Ha bármi baj van hívj, és rohanok.-suttogta a fülembe Louis miközben a reptéren ölelkeztünk. Igen, ismét elmennek.
~Szeretlek.-suttogtam könnyes szemmel.
~Én is téged.-suttogta, majd hosszasan megcsókolt.


A félelemnél és szerelemnél nincsenek erősebb emberi érzések. Nem sok mindenben különböznek. Mindkettő őrült dolgokra készteti az embert. (...) Néha olyat is teszünk, ami halálra rémít minket, csak mert szerelmesek vagyunk.

Miután mindenkitől elköszöntem, megvártam mí felszáll a gépük, és hagytam, hogy egy utolsó könnycseppem kigördüljön.
Csak néztem az eget, és figyeltem a repülőt. A repülőt, amin életem szerelme utazik.
Egy sóhaj után kimentem a repülőtérről, és felhívtam Jenny-t.


~Szia baby.-köszönt rögtön Jenny.
~Hello csajszi.-köszöntem vidáman. Mindig fel tudja dobni a hangulatomat.
~Már úton vagyok a reptérre, 10 perc max, és indulhat a csajos hét!-üvöltött már.
~Csajos hét?-értetlenkedtem nevetve.
~Naná!-nevetett. ~10 perc!
~Oké, puszi.-köszöntem el még mindig nevetve, majd letettem a telefont.

Bárhová mész és bármire lesz szükséged, tudod, Én ott leszek neked mindig
Ha egyedül leszel, nem kell majd félned, csak hívj fel, és tudod ... én ott leszek! 

Jenny ahogy ígérte, 10 perc múlva már a reptéren volt.
~Na szóval, először hozzád megyünk, átöltözöl, aztán elmegyünk a Starbucks-ba.-közölte velem a programot amint beültem a kocsiba. ~A héten nálad alszom, hoztam pár cuccot.-mutatott hátra. Hát igen, ez a pár cucc egy kis bőrönd, egy kis sporttáska és a kézitáskája volt.
Nevetve megráztam a fejem, majd miután Jenny maxra rakta a zenét, elindultunk.

A legjobb barátaid képesek mosolyt csalni az arcodra, mikor legszívesebben sírnál. A legjobb barátod akkor is veled van, mikor egyedül akarsz lenni… hiszen ő a legjobb barátod.


Hazaérve Jenny lepakolt, én pedig gyorsan átöltöztem. Még mindig kicsit szokatlan a hasam, de egyébként aranyos.
A Starbucks-ba érve kikértük a kedvenc italainkat, és kezdődhetett is a kibeszélősdi.
Még közben Louis írt, h Németországba értek, és hogy holnap hív.
Már most nagyon hiányzik, de mindenkinek vannak kötelezettségei. Nekem most például az, hogy segítsek a legjobb barátnőmnek megszervezni az álomesküvőjét…

A legjobb barátok örökre a szívben maradnak, bármi is történik ott lesznek benn.

2 megjegyzés:

  1. Szia drága!

    Nagyon aranyos rész lett! Kíváncsi vagyok milyen csodás eskülőt fognak Jenny-nek szervezni és arra is, hogy mikor lesz meg a bébi és Lou milyen apa lesz!
    Hozd hamar a következőt!

    Puszi, Jordi

    VálaszTörlés
  2. Nagyon hamar hozd a következőt kérlek :))♥ Egyet értek az előttem komizóval, én is kíváncsi vagyok mindenzekre.:)) Nagyon jó rész lett, siess kérlek♥♥♥

    VálaszTörlés