2013. augusztus 11., vasárnap

Díj #4

Heey sweeties! :)
OMG el se hiszem hogy díjat kaptam! :') Komolyan, azt hittem, hogy a várakozás miatt már nem is olvassátok a blogomat, szóval ez most dupla annyira jól esett :')) imádlak titeket<3333

A díjat nagyon köszönöm Vandának! :)) <3



Szabályok!

 
1. Írj magadról 11 dolgot.
2. Válaszolj 11 kérdésre.
3. Tegyél fel 11 kérdést.

4. Küldd tovább 11 embernek.


1.Írj magadról 11 dolgot.

-Tegnap éjjel jöttem haza Izraelből
-Nagyon jó volt, és ott vannak a világ leghelyesebb fiújai!
-Hétfőtől próbálok fogalmam sincs meddig, szóval szerintem nekem vége a nyári szünetnek :(
-Imádom a focistákat :3
-Szerintem ez volt az eddigi életem legeslegjobb nyara!
-Láttam a Nagyfiúk 2-őt nemrég, és rohadtjó volt, imádtam! :D
-Szeptembertől végzős leszek :o
-Nem tudom még kivel fogok keringőzni, de van 1-2 kiszemeltem :3
-Nem akarom hogy vége legyen a nyárnak, nem akarok iskolába menni!
-Elvileg a töritanárom lesz a magyartanárom is, és a töritanárral gyűlöljük egymást. hurrá.
-Szeretnék már egy rendes fiút, aki tényleg szeret:(

2.Válaszolj 11 kérdésre.

1. Hány éves vagy?
-17

2. Kedvenc bandád?
-1D és most imádom a Janoskians-t is :D

3. Mióta vagy blogger?
-Huu, tavaly nyár óta talán

4. Voltál már kint Angliában?
-Nem:( nagyon ki szeretnék menni, és az egyik legjobb barátnőm tegnap este ment ki:(((

5. Hány blogot írtál eddig?
-4-5 talán

6. Elmész a This Is Us-ra?
-Még szép! :D

7. Kedvenc mese filmed?
-Spongyabob<3

8. Példaképed?
-Nem hiszem hogy sokan ismernétek Bakó Máté nevét, de talán ő.

9. One Direction vagy The Wanted?
-Mi kérdés:D 1D!

10. Kedvenc színed?
-kék:)

11. Élet célod?
-Táncos, és táncpedagógus szeretnék lenni :)

3.Tegyél fel 11 kérdést.

-Barna vagy szőke haj?
-Kedvenc magyar sportoló?
-Nézel valamilyen sorozatot?
-Ha igen, akkor melyikeket?
-Szeretnél valakivel blogot indítani?
-Kék, barna vagy zöld szem?
-Kedvenc nyári élményed?
-Mit láttál utoljára moziban?
-Mit olvastál utoljára?
-Nutellás vagy kakaós palacsinta?
-Hova szeretnél eljutni?

4. Küldd tovább 11 embernek.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése