2013. július 1., hétfő

43. fejezet: Wellness

Sziasztok! :)
Húha! Hát nagy nehezen, de itt a rész! :))
Tényleg sajnálom a kimaradást, de igazán szeretem ezt a történetet, és végig szeretném vinni!
Fogalmam sincs milyen időközönként érkeznek majd a részek, de igyekszem velük! :)
Ne felejtsétek követni a blogomat a bloglovinon! :))
#lovemyreaders <3
Jó olvasást! :))
xoxo<3

43.fejezet: Wellness

Azt hiszem, hogyha meg akarlak védeni, nekem is szükségem van védelemre...

~Mindenünk megvan? – kérdezte Jenny miután az utolsó táskát is beraktuk a csomagtartóba.
~Szerintem igen.-tűnődtem.
~Akkor indulás. –ujjongot, majd el is indultunk Bristol-ba.

„Néha szükségünk van arra, hogy a barátainkkal lehessünk. Hogy kiszabaduljunk a mindennapokból, egy olyan emberrel, akit tényleg szeretünk. A barátainkkal.”


Egész hamar odaértünk. A szálloda valami csodálatos volt. Gyorsan bejelentkeztünk, és fel mentünk a szobánkba. Azt hiszem mondanom sem kell, hogy az is fantasztikusan nézett ki.

~Na, kismama, menjünk, ússzunk egyet.-kacsintott Jenny, és elkezdte keresgélni a fürdőruháját.
~Hé, még nem is annyira látszik.-tettem csípőre a kezem megjátszva a sértődöttet.
~Ááá, nem.-legyintett Jenny szarkasztikusan. Oké, be kell vallani, már bárki megmondhatja, hogy terhes vagyok, de csöppet sem bánom, hiszen azt is látják rajtam, hogy boldog vagyok. ~De tudod mit? Te vagy a leggyönyörűbb kismama a világon.
Nos, a terhességhez hozzá tartozik az érzékenység is, és Jenny szavai miatt sikeresen bekönnyeztem, és hatalmas ölelésben törtünk ki.
A hirtelen hangulatváltozás után mindketten felvettük a fürdőruháinkat, és törülközők kíséretében lementünk a wellnes részleghez.


~Ezt meg tudnám szokni.-mondta Jenny, miután mindketten beültünk a jakuzzi-ba.
~Azt tuti.-merültem el én is, majd írtam Louis-nak és Harry-nek egy sms-t, hogy megérkeztünk, minden rendben. Igen, muszáj Harry-nek is írni, különben megsértődik.

Szépen kihasználtuk a wellness részt, csak vacsora előtt egy kicsivel jöttünk fel.
~Komolyan mondom, meg tudnám ezt szokni.-mondta Jenny miközben hívta a liftet.
~Az tuti.-kuncogtam, majd beszálltunk.
Épp csak elindultunk a lifttel, mikor az megállt.
~Mi a fene?!-nyomkodta Jenny a gombot.
~Jaj ne.-mondtam, és abban a pillanatban egy hatalmasat rúgott a baba.



„Azt mondják a babák megérzik, ha valami nem stimmel. Nem csak velük, hanem az anyukájukkal sem.”

2 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett,csak rövid. :"( Na de nem baj,csak hamar köviiiit! *.* ;)

    VálaszTörlés
  2. Szia:)
    Nagyon szeretem a blogodat. Természetesen megint egy fontos résznél hagyod abba, és váratod az olvasókat...:/ Minél hamarabb szeretném olvasni a következő részt.
    Benne lennél egy cserében?
    Itt a blogom: http://tessaelete.blogspot.hu/
    Ha érdekelj írj az oldalamra.
    Előre is köszi. :)

    VálaszTörlés