2013. május 26., vasárnap

42.fejezet: Idea


Sziasztok! :)
Ezernyi, és ezernyi bocsánat :(
Viszont nagyon hálás vagyok nektek! :))
19 feliratkozó, és több, mint 11 ezer oldalmegtekintés! :)))
Wohooo! #lovemyreaders <3
Amugy az érettségi szerintem nem sikerült rosszul:) De még hátra van a szóbeli:D
Na, de jó olvasást! :))
xoxo <3

42.fejezet: Idea


Aggódás. Azt hiszem sokan nincsenek tisztában ezzel a fogalommal, míg nem tapasztalják.. 

~Lena, fantasztikus ötletem támadt!-közölte Jenny délelőtt fél10-kor. Épp csak felkeltem, még csak kakaót se ittam, ő meg már az ötleteivel bombáz. Hát mit is mondja, jellemző.
~Hallgatlak.-ültem le, majd a Jenny által készített kakaómat kezdtem szürcsölgetni.
~Szóval, ugye sokat tervezgettük az esküvőt az elmúlt héten, és arra gondoltam el mehetnénk egy hosszú hétvégre egy wellnes szállodába.-vigyorogott fülig érő szájjal.
Húha! Igazából ez egy fantasztikus ötlet. Mindkettőnkre rá fér a pihenés, komolyan. Kicsit már nehezebben megyek, ugyanis nő a hasam, ráadásul meg sem állunk egésznap, Jenny stresszel az esküvője miatt, ráadásul a vőlegénye üzleti úton van New York-ban… igen, azt hiszem mindkettőnknek szüksége van erre a kis kikapcsolódásra.
~Benne vagyok.-vigyorogtam én is, mire Jenny már tárcsázta is egy wellness szálloda számát.

Gondoltam addig én is felhívom Louis-t.
~Szia szerelmem.-szólt bele Louis. Még mindig meg tudja dobogtatni a szívemet.
~Szia bébi.-mosolyogtam.
~Hogy vagy?
~Jól, köszi.Te?
~Fáradtan, de jól.
~Tudod, hogy büszke vagyok rád.
~Persze, hogy tudom.
~Képzeld, Jenny-vel egy hosszúhétvégére elmegyünk wellnessezni.
~Hova?
~Még nemtudom, most találta ki.
~Oké, de értesíts mindig hogy mi van.
~Persze.-mosolyogtam. Imádom akkor is, amikor így aggódik.
Még egy kicsit beszélgettünk, majd ők mentek kajálni, én pedig megnézni, hogy mit talált Jenny.


~Na mit találtál?-ültem le Jenny mellé a kanapéra, aki a laptop-ját bújta.
~Bristol-ban találtam egy jót.-fordította felém a képernyőt.
~Jól néz kis.-bólogattam elismerően.
~Igen, és kocsival egész hamar ott vagyunk.
~Nekem tetszik.
~Nekem is, szóval felhívom őket.
Jenny felállt, én pedig tovább nézegettem a képeket. Tényleg jól nézett ki.
~Na, akkor péntek reggel megyünk, és hétfő reggel jövűnk haza.-jött vissza Jenny.
~Szuper.-vigyorogtam rá.
Vártam az utazást, holnapután reggel indulunk, szóval majd holnap össze kell pakolni.

A nap hátralevő részét vásárlással töltöttünk. Hát mégse mehettünk új cuccok nélkül „nyaralni”. Szóval gazdagabbak lettünk egy-egy új fürdőruhával, pár pólóval, és egy-egy ruhával is. Szép nap.

2 megjegyzés:

  1. Nagyon jó ez a rész.:) Gratula az érettségihez. :)Ja és sok sikert a szóbelihez.; ) Csak így tovább! ;)
    ~Puszi: Kriszti

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Vár rád egy díj nálam! : )
    Itt találod: http://iamwaitingfortherealman.blogspot.hu/?zx=5109a76953a5e035

    VálaszTörlés